- Exclusive -

André Elvas

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
65725 $20.00 3 $22.00

Winning Bid Amount

$22.00

Director, Human Resources Branch

  • André Elvas joined the Canada Revenue Agency in January 2003. Since July 2003, Andre has held various positions in the Human Resources Branch supporting its business requirements by enabling IT solutions. He has been the Champion of the HRB Young Professionals Network since 2011.
  • Mr. Elvas studied Computer Science and Chemical Engineering at the University of Ottawa and hold a Network and Internet Support Specialist diploma from CDI College.

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Directeur, Direction générale des ressources humaines

  • André Elvas s’est joint à l’Agence du revenu du Canada en janvier 2003. Depuis juillet 2003, André a occupé différents postes à la Direction g.nérale des ressources humaines, en développant et en soutenant les besoins d’affaires en développant des solutions de la TI. Il est le champion du Réseau des jeunes professionnels de la DGRH depuis 2011.
  • M. Elvas a étudié en Informatiques et enGénie chimique à l’Université d’Ottawa et a un diplôme en Réseautique et Spécialiste en soutien Internet du Collège CDI.
Item Added: Tue Apr 19, 2016 08:48 AM

Andrew Treusch

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
61470 $20.00 14 $80.00

Winning Bid Amount

$80.00

Commissioner of Revenue and Chief Executive Officer, Canada Revenue Agency.

  • Andrew Treusch was appointed Commissioner of Revenue and Chief Executive Officer of the Canada Revenue Agency (CRA). The CRA administers income, sales and other taxes; ensures compliance; and distributes benefit payments to millions of Canadians on behalf of governments across Canada.
  • Mr. Treusch's career began with the Public Service of Canada in the early 1980s. He joined the Department of Finance in 1984, and then moved to the Privy Council Office, the Treasury Board Secretariat and the Department of Human Resources and Skills Development in positions of increasing responsibility.
  • Mr. Treusch is the Federal Deputy Minister Champion for Memorial University of Newfoundland, and was formerly President of the Institute of Public Administration of Canada (IPAC) and 2014 Chair of the Government of Canada Workplace Charitable Campaign (GCWCC).

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Commissaire du Revenu et premier dirigeant, l'Agence du revenu du Canada

  • Andrew Treusch a été nommé Commissaire du Revenu et premier dirigeant de l'Agence du revenu du Canada (ARC). L'ARC administre l'impôt sur le revenu, les taxes de vente ainsi que d'autres taxes. Elle veille en outre à ce que les contribuables respectent les lois fiscales et elle verse des prestations à des millions de Canadiens pour le compte de gouvernements dans l'ensemble du Canada.

  • M. Treusch a commencé sa carrière dans la fonction publique du Canada au début des années 1980. Il s'est joint au ministère des Finances en 1984, puis au Bureau du Conseil privé, au Secrétariat du Conseil du Trésor et au ministère des Ressources humaines et du Développement des compétences où il a successivement occupé des postes auxquels étaient associées des responsabilités toujours croissantes.

  • M. Treusch est présentement le sous-ministre champion fédéral du gouvernement du Canada pour l'Université Mémorial à Terre-Neuve, et était auparavant président de l'Institut d'administration publique du Canada (IAPC) ainsi que de la Campagne de charité en milieu de travail du gouvernement du Canada (CCMTGC) de 2014.

Item Added: Sun Mar 20, 2016 05:58 PM

Ann Marie Hume

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
61466 $20.00 10 $80.00

Winning Bid Amount

$80.00

Director General, Strategy and Integration Branch

  • Ms. Hume joined the federal public service in 1994 as a management trainee in Environment Canada.
  • Prior to joining the CRA, she occupied progessively more responsible management positions in the the Correctional Service of Canada, the Canada Border Services Agency, the Public Health Agency of Canada, Health Canada, and the Privy Council Office.
  • Ms. Hume holds Bachelor degrees in Journalism and Science from Carleton University as well as a Master of Arts degree, Geography and Environmental Studies, from the University of Toronto.

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Directrice générale, Direction générale de la statégie et de l’intégration

  • Mme Hume s'est joint à la fonction publique en 1994 à titre de stagiaire en gestion à Environnement Canada.
  • Avant de se joindre à la fonction publique, elle a occupé des postes à responsabilités croissantes et des postes de leadership au sein de Services correctionnels Canada, à l'Agence des services frontaliers du Canada, à l'Agence de la santé publique du Canada, à Santé Canada et au Bureau du Conseil privé.
  • Mme Hume détient des baccalauréats en journalisme et en sciences de l'Université Carleton, en plus d'une maîtrise en arts, en géographie et en études environnementales de l'Université de Toronto.
Item Added: Sun Mar 20, 2016 05:56 PM

Annette Butikofer

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
66382 $20.00 20 $200.00

Winning Bid Amount

$200.00

Assistant Commissioner and Chief Information Officer, Information Technology Branch

  • Ms. Butikofer began her information technology career in 1985 working as a programmer/analyst for Telecom Australia as part of the university work exchange program, AIESEC. Upon her return to Canada, Ms. Butikofer worked as a programmer/analyst for Woods Gordon Consulting and the Hudson’s Bay Company. In 1991, Ms. Butikofer joined the Information Technology Branch of the Canada Revenue Agency (CRA) as a Senior Programmer Analyst.
  • Ms. Butikofer was appointed as Assistant Commissioner and CIO in October 2015. She holds a Bachelor of Business Administration, with a specialization in Management Information Systems from Lakehead University in Thunder Bay and is also a Certified Management Accountant (CMA). Ms. Butikofer graduated in June 2013 from the University of Ottawa Certificate Program in Public Sector Leadership and Governance.

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Sous-commissaire et Dirigeant principal de l’information, Direction générale de l'informatique

  • Mme Butikofer a commencé sa carrière en informatique en 1985 comme programmeuse analyste pour Telecom Australia, dans le cadre du programme universitaire d’échange de travail AIESEC. À son retour au Canada, Mme Butikofer a travaillé comme programmeuse analyste à la compagnie Woods Gordon Consulting et à la Compagnie de la Baie d’Hudson. En 1991, Mme Butikofer est entrée au service de la Direction générale de l’informatique de l’Agence du revenu du Canada (ARC) comme programmeuse analyste principale.
  • Mme Butikofer a été nommé sous-commissaire et DPI en octobre 2015. Elle détient un baccalauréat en administration des affaires, avec une spécialisation en systèmes d’information de gestion de la Lakehead University, à Thunder Bay. Elle est aussi comptable en management accréditée (CMA). Mme Butikofer a gradué en juin 2013 du programme de certificat en leadership du secteur public et gouvernance de l’Université d’Ottawa.
Item Added: Tue Apr 26, 2016 10:31 AM

Brian Philbin

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
66240 $20.00 9 $45.00

Winning Bid Amount

$45.00

Assistant Commissioner and Chief Audit Executive , Audit, Evaluation and Risk Branch

  • Mr. Philbin began his career in the federal public service in June 2010. Responsible for providing strategic advice and executive oversight with respect to horizontal and integrated enterprise risks and a robust, independent internal audit and program evaluation function across the CRA.
  • Brian is a Chartered Professional Accountant with over 25 years of public and private sector experience principally as Chief Audit Executive, Chief Risk Officer and Chief Financial Officer. He is a graduate in Business Administration from l’École des hautes Études Commerciales de l’Université de Montréal.

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Sous-commissaire et dirigeant principal de la vérification,  Direction générale de la vérification, de l’évaluation et des risques

  • M. Philbin a commencé sa carrière à la fonction publique en juin 2010. Il est responsable de fournir des conseils stratégiques et d’assurer une supervision de haut niveau concernant les risques d’entreprise intégrés et horizontaux ainsi qu’une fonction solide et indépendante de vérification interne et d’évaluation des programmes dans l’ensemble de l’ARC
  • Brian est comptable agréé et a travaillé pendant plus de 25 ans dans les secteurs public et privé, notamment à titre de de dirigeant principal de la vérification et d’administrateur supérieur des affaires financières. Il est diplômé  de l’École des hautes Études Commerciales de l’Université de Montréal, en administration des affaires.
Item Added: Sun Apr 24, 2016 10:16 PM

Chantal Quinn

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
61475 $20.00 8 $50.00

Winning Bid Amount

$50.00

Director General, Strategy and Integration Branch

  • Ms. Quinn joined the Federal Public Service in 2006 at the Department of Justice. Since that time, she has occupied progressively more strategic positions, including acting in several Director General positions leading corporate planning, reporting and risk management, performance management and governance portfolios. She joined the CRA under the Interchange Program in January 2015 and occupied a Director General position in the Collections and Verification Branch until January 2016 where she joined the SIB.
  • Ms. Quinn holds a Bachelor degree in Business Administration from the Université du Québec en Outaouais and a Master's Degree in Management Sciences from l'École des Hautes Études Commerciales de Montréal.

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Directrice générale, Direction générale de la stratégie et de l’intégration

  • Mme Quinn est entrée au service de la fonction publique fédérale en 2006 au ministère de la Justice. Depuis, elle a occupé des postes à responsabilités croissantes, y compris différents postes intérimaires de directrice générale pendant près de trois ans, où elle gérait les portefeuilles de planification, rapport et gestion des risques ministériels, gestion de la performance et gouvernance ministérielle. Elle s’est jointe à l’ARC en janvier 2015, par l’entremise du programme Échange Canada, et elle a occupé un poste de directrice générale à titre de directrice générale au sein de la Direction générale des recouvrements et de la vérification à l'Agence. Elle s’est jointe à la DGSI en janvier 2016.
  • Mme Quinn détient un baccalauréat en administration des affaires de l'Université du Québec en Outaouais et une maîtrise ès sciences en gestion de l'École des Hautes Études Commerciales de Montréal.
Item Added: Sun Mar 20, 2016 05:59 PM

Cheryl Bartel

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
61462 $20.00 3 $35.00

Winning Bid Amount

$35.00

Assistant Commissioner, Prairie Region

  • Ms. Bartell was appointed to the position of Assistant Commissioner, Regional Operations, Prairie Region on November 15, 2010.
  • Ms. Bartell has a broad and diverse experience at the executive level in service delivery, program management, and organizational transformation. In 2000, Ms. Bartell accepted the position of Regional Director in the Corporate Branch of the Royal Canadian Mounted Police (RCMP) in Winnipeg. During her tenure at RCMP, she was awarded the Queen’s Golden Jubilee Medal for outstanding leadership. Just prior to joining the Agency, Ms. Bartell was Regional Director General for PWGSC, Western Region, a position she held since 2006.
  • Ms. Bartell holds a Master of Business Administration from Royal Roads University and a Bachelor of Arts in Urban Geography from the University of Victoria.

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Sous-commissaire, région des Prairies

  • Mme Bartell a été nommée au poste de sous-commissaire des Opérations régionales pour la région des Prairies le 15 novembre 2010.
  • Mme Bartell possède une expérience vaste et diversifiée en tant que cadre de direction dans la prestation de services, la gestion de programmes et la transformation organisationnelle. En 2000, Mme Bartell a accepté un poste de directrice régionale dans le secteur ministériel de la Gendarmerie royale du Canada (GRC), à Winnipeg. Durant son mandat à la GRC, elle a remporté la médaille d’or du Jubilé de la Reine pour son leadership exceptionnel. Juste avant de se joindre à l’Agence, Mme Bartell était directrice régionale de la région de l’Ouest à TPSGC, un poste qu’elle occupait depuis 2006.
  • Cheryl Bartell détient une maîtrise en administration des affaires de la Royal Roads University et un baccalauréat ès arts en géographie urbaine de la University of Victoria.

 

Item Added: Sun Mar 20, 2016 05:54 PM

Cynthia Leblanc

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
66387 $20.00 11 $60.00

Winning Bid Amount

$60.00

Deputy Assistant Commissioner, Assessment, Benefit, and Service Branch

  • Ms. Leblanc began her career in 1982 at the Sudbury Tax Centre, moving progressively into more responsible positions at the management level. She has extensive experience in tax centre and regional workloads.
  • Ms. Leblanc holds a Bachelor of Arts from Laurentian University, a Masters of Public Administration from Dalhousie, is a graduate of the Stanford University Executive Program, and recently graduated from Ottawa University's Public Sector Leadership and Governance Program.

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Sous-commissaire  adjointe, Direction générale de cotisation, de prestation et de service

  • Mme Leblanc a commencé sa carrière en 1982 au Centre fiscal de Sudbury, passant progressivement à des postes à responsabilités accrues au niveau de la direction. Elle a une vaste expérience en matière de charges de travail de centres fiscaux et de régions.
  • Mme Leblanc détient un baccalauréat ès arts de l'Université Laurentienne et une maîtrise en administration publique de l'Université Dalhousie et elle est diplômée du Programme exécutif de l'Université de Stanford, et a récemment obtenu son diplôme du Programme de certificat en leadership du secteur public et gouvernance de l’Université d’Ottawa.
Item Added: Tue Apr 26, 2016 10:37 AM

Dan Couture

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
61463 $20.00 14 $80.00

Winning Bid Amount

$80.00

Deputy Assistant Commissioner, Human Resources Branch

  • Mr. Couture began his career in the federal public service in 1990 with the CRA. He has held various executive positions in both Corporate and Program areas as well as Regional Operations.
  • Mr. Couture holds a Bachelor of Arts in Industrial Relations from McGill University and is a graduate of the University of Ottawa, Public Service Leadership and Governance Certificate Program.

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Sous-commissaire adjoint, Direction générale des ressources humaines

  • Monsieur Couture a commencé sa carrière à la fonction publique fédérale en 1990 à l’ARC. Il a occupé divers postes de direction dans les secteurs d’entreprise et de programme, y compris aux opérations régionales.
  • Monsieur Couture est titulaire d’un baccalauréat des arts en relations industrielles de l’Université McGill et a suivi le Programme de certificat en leadership du secteur public et gouvernance de l’Université d’Ottawa. 
Item Added: Sun Mar 20, 2016 05:54 PM

Debbie Beresford-Green

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
61469 $20.00 8 $45.00

Winning Bid Amount

$45.00

Assistant Deputy Minister, Health Canada

  • Since joining Health Canada in 2008, Ms Beresford-Green has held various executive positions and been responsible for regional regulatory operations including regional laboratories and inspection activities; and grants and contributions funding for programs and the National anti-Drug Strategy and the Roadmap for Official languages.
  • Ms Beresford-Green began her Public Service career as a Customs Inspector. Over the course of her 17 years with the Public Service she has worked in positions of increasing responsibility at Industry Canada, Treasury Board of Canada Secretariat, and the Canada Revenue Agency at both headquarters and in regional offices.

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Sous‑ministre adjointe, Santé Canada

  • Depuis qu’elle s’est jointe à Santé Canada en 2008, Mme Beresford-Green a occupé divers postes de cadre, et elle a été chargée des opérations réglementaires régionales, y compris les laboratoires régionaux et les activités d’inspection, de même que le financement des subventions et des contributions pour les programmes et la Stratégie nationale antidrogue ainsi que la Feuille de route pour les langues officielles.
  • Mme Beresford-Green a commencé sa carrière à la fonction publique en tant qu’inspectrice des douanes. Au cours de ses 17 années passées dans la fonction publique, elle a occupé divers postes assortis de responsabilités croissantes à Industrie Canada, au Secrétariat du Conseil du Trésor du Canada et à l’Agence du revenu du Canada, autant à l’administration centrale que dans les bureaux régionaux. 
Item Added: Sun Mar 20, 2016 05:57 PM

Diane Lorenzato

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
61467 $20.00 9 $50.00

Winning Bid Amount

$50.00

Assistant Commissioner, Human Resources Branch

  • On November 13, 2012, Ms. Diane Lorenzato was appointed Assistant Commissioner for the Human Resources Branch at the Canada Revenue Agency. From 2006 until 2012, Ms. Lorenzato was the Assistant Deputy Minister at Public Works and Government Services Canada for the Human Resources Branch and prior to that appointment, she was the Director General for the Communications Branch.
  • Ms. Lorenzato has also held various senior-level positions in communications, human resources and international relations within Human Resources and Skills Development Canada and Natural Resources Canada.
  • Ms. Lorenzato holds an Executive MBA and a BA of Arts, Communications (Cum Laude) from the University of Ottawa.

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Sous-commissaire, Direction générale des ressources humaines

  • Le 13 novembre 2012, Mme Diane Lorenzato a été nommée sous-commissaire de la Direction générale des ressources humaines à l’Agence du revenu du Canada. De 2006 à 2012, Mme Lorenzato était sous-ministre adjointe de la Direction générale des ressources humaines pour le ministère des Travaux publics et Services gouvernementaux Canada et avant cette nomination, elle a été directrice générale de la Direction des communications.
  • Mme Lorenzato a également occupé divers postes de haut niveau aux communications, aux ressources humaines et aux relations internationales au sein du ministère des Ressources humaines et Développement des compétences Canada et Ressources naturelles Canada.
  • Mme Lorenzato est titulaire d’un MBA pour cadres et d’un baccalauréat des arts en Communications (Cum Laude) de l’Université d’Ottawa.
Item Added: Sun Mar 20, 2016 05:56 PM

Donna Achimov

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
66911 $20.00 3 $25.00

Winning Bid Amount

$25.00

Chief Executive Officer, Translation Bureau, Public Services and Procurement Canada

  • Ms. Achimov began her career in the federal public service in 1987 with Public Works Canada as a communications officer.
  • She has spent her career improving service delivery, championing official languages and support for employees with disabilities. Ms. Achimov holds an Honours Bachelor’s degree in Journalism from Carleton University.
  • She is also the Chair of The Association of Professional Executives and Co-Chair, Network of Official Languages Champions.

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Présidente-directrice générale, Bureau de la traduction, Services publics et Approvisionnement Canada

  • Mme Achimov est entrée au service de la fonction publique fédérale en 1987 à titre d’agente des communications au sein de Travaux publics Canada.
  • Tout au long de sa carrière, elle a travaillé à l’amélioration de la prestation de services et milité pour les langues officielles et le soutien aux employés handicapés. Mme Achimov détient un baccalauréat spécialisé en journalisme de l’Université Carleton.
  • Elle est aussi présidente de l’Association professionnelle des cadres supérieurs de la fonction publique du Canada et coprésidente du Réseau des champions des langues officielles.
Item Added: Tue May 3, 2016 04:02 PM

Frank Pagnotta

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
66608 $20.00 7 $80.00

Winning Bid Amount

$80.00

Director of Programs, Ontario Region

  • Mr. Frank Pagnotta began his career with the Canada Revenue Agency as a Collections Contact Officer for the Toronto North Tax Services Office (TNTSO).
  • Mr. Pagnotta has extensive operational knowledge and experience in regional management and corporate services for the Ontario Region, and has completed tenures including Regional Staffing Manager, Assistant Director of Administration, Director of Regional Communications, and most recently as the Director of Information Technology, Corporate Systems and Support.

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Directeur des programmes, région de l’Ontario

  • M. Frank Pagnotta a débuté sa carrière à l’Agence du revenu du Canada en qualité d’agent de liaisons en recouvrements au Bureau des services fiscaux de Toronto Nord (BSFTN).
  • M. Pagnotta possède une connaissance opérationnelle approfondie et une vaste expérience de la gestion, au niveau régionale, dans les services organisationnels pour la région de l’Ontario. Il a travaillé au poste de gestionnaire régional en dotation, directeur adjoint en administration, directeur régional des communications, et plus récemment directeur régional de la technologie de l’information, des systèmes d’entreprise et du soutien.
Item Added: Fri Apr 29, 2016 10:40 AM

Frank Vermaeten

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
66383 $20.00 13 $65.00

Winning Bid Amount

$65.00

Assistant Commissioner, Assessment, Benefit, and Service Branch

  • Mr. Vermaeten occupied the position of Director General, Federal-Provincial Relations and Social Policy Branch at the Department of Finance. His career in the Public Service has also included the position of Director of Research on the Independent Expert Panel on Equalization; Director General, International and Intergovernmental Affairs at Industry Canada; and Senior Advisor for the International Monetary Fund.
  • Mr. Vermaeten holds a master's degree in Economics from Carleton University and a bachelor of arts in Economics from the University of Western Ontario.

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Sous-commissaire, Direction générale de cotisation, de prestation et de service

  • M. Vermaeten a occupé le poste de directeur général, Relations fédérales-provinciales et Politique sociale, au ministère des Finances. Au sein de la fonction publique fédérale, il a également occupé le poste de directeur de la recherche auprès du Groupe d'experts indépendant sur la péréquation, celui de directeur général, Affaires internationales et intergouvernementales, à Industrie Canada et celui de conseiller principal auprès du Fonds monétaire international.
  • M. Vermaeten détient une maîtrise en économie de l'Université Carleton et un baccalauréat ès arts en économie de l'Université de Western Ontario.
Item Added: Tue Apr 26, 2016 10:32 AM

Geneviève Binet

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
66384 $20.00 3 $37.50

Winning Bid Amount

$37.50

Chief of Staff to the Commissioner and CEO, Canada Revenue Agency

  • Geneviève Binet joined the federal public service in 2007 following a career in the market research industry. She spent 3 years at the Privy Council Office and has held various executive positions at the CRA since joining the Agency in 2010.
  • Ms. Binet has a Bachelor of Arts in Business Anthropology from Carleton University, a certificate in Advanced Moderating from the RIVA Institute, and is a graduate of the Institute on Governance’s Leadership Development Program.

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Chef de cabinet pour le commissaire et premier dirigeant de l’Agence du revenu du Canada

  • Geneviève Binet a commencé sa carrière à la fonction publique fédérale en 2007, suite à une carrière dans le domaine de la recherche de marketing. Elle a passé 3 ans avec le Bureau du Conseil privé et a occupé divers postes de direction à l’ARC depuis 2010.
  • Mme Binet est titulaire d’un baccalauréat des arts en anthropologie et administration de l’Université Carleton, un certificat en animation avancée du RIVA Institute et a suivi le Programme de leadership exécutif pour les cadres de l’Institut sur la gouvernance.
Item Added: Tue Apr 26, 2016 10:34 AM

Geoff Trueman

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
61468 $20.00 4 $55.00

Winning Bid Amount

$55.00

Assistant Commissioner of the Legislative Policy and Regulatory Affairs Branch

  • Geoff Trueman was named Assistant Commissioner of the Legislative Policy and Regulatory Affairs Branch in October 2015.  Prior to that, Geoff was General Director of the Tax Policy Branch at the Department of Finance since 2013. 
  • Mr. Trueman began his career in 1992 when he joined the Department of Finance, holding a number of positions as an economist and as an executive, in the areas of personal, sales and business taxation, including a two-year deployment to the European Commission in Brussels.
  • Geoff was born in Winnipeg and holds a Bachelor of Arts in Economics, with Distinction, and a Bachelor of Laws, both from the University of Manitoba.  He also received a Masters of Business Administration from Queen’s University at Kingston, Ontario.

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Sous-commissaire de la Direction générale de la politique législative et des affaires réglementaires

  • Geoff Trueman a été nommé sous-commissaire de la Direction générale de la politique législative et des affaires réglementaires, en octobre 2015. Avant cette nomination à ARC, Geoff était le directeur général de la Direction de la politique de l'impôt au ministère des Finances, depuis 2013.
  • M. Trueman a débuté sa carrière dans le gouvernement du Canada en1992 lorsqu'il est entré au ministère des Finances. Depuis ce moment, il a occupé des postes d'importance croissante au ministère, en tant qu'économiste et directeur, dans les secteurs de l'impôt des particuliers, de la taxe de vente et de l'impôt des entreprises, y compris dans le cadre d'un détachement auprès de la Commission européenne à Bruxelles pendant deux ans.
  • M. Trueman est né à Winnipeg et il est titulaire d'un baccalauréat ès arts en économie, avec distinction, ainsi que d'un baccalauréat en droit, tous deux de l'Université du Manitoba. Il est aussi titulaire d'une maîtrise en administration des affaires de l'Université Queen's à Kingston en Ontario.
Item Added: Sun Mar 20, 2016 05:57 PM

Gillian Pranke

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
66380 $20.00 9 $42.50

Winning Bid Amount

$42.50

Director, Ottawa Technology Center, Ontario Region

  • Gillian’s first exposure to the public service was as a summer student while studying at Carleton University.  She commenced her career with the Agency in 1990.

  • Gillian currently occupies the position of Director, OTC.  The OTC is a large operational office (1200 FTES) with diverse programs that span the majority of the Agency’s major business lines.  OTC employees are a key feeder group into CRA HQ.

  • Gillian thrives on the challenges associated with balancing innovation and excellence in the delivery of programs to Canadians with the recruitment, management and growing of talent for the Agency.

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Directrice, Centre de technologie d’Ottawa, Région de l’Ontario

  • Gillian est entrée au service de la fonction publique en tant qu’étudiante pendant ses études  à la Carleton University. Sa carrière à l’ARC a commencée en 1990.
  • Gillian occupe maintenant le post de Directrice du Centre de technologie d’Ottawa (CTO).  Le CTO est un grand bureau qui compte 1200 employés à plein temps. On y retrouve grande varété de programmes qui touchent à la majorité des principaux secteurs d’activité de l’Agence. Puisqu’il se trouve dans la RCN, les employés du CTO sont un des principaux groupes de relève pour l’Administration centrale de l’ARC.  
  • Gillian carbure aux défis associés à l’équilibre entre l’innovation et assurer l’excellence dans l’exécutin des programmes auprès des Canadiens en matière de recrutement, de gestion et de croissance du talent à l’Agence.
Item Added: Tue Apr 26, 2016 10:21 AM

Joanne Todesco

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
66386 $20.00 4 $80.00

Winning Bid Amount

$80.00

Deputy Assistant Commissioner, Ontario Region

  • Joanne Todesco began her career with the Canada Revenue Agency in 1992 as an auditor. During her career with the Agency, she has taken on roles with increasing levels of responsibility within Audit, Revenue Collections, and Appeals.
  • Ms. Todesco is a graduate of the University of Western Ontario and a Chartered Accountant.

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Sous-commissaire adjointe, Région de l’Ontario

  • Joanne Todesco a commencé sa carrière avec l’Agence du revenu du Canada (ARC) en 1992 à titre de vérificatrice . Au cours de sa carrière avec l’agence, elle a assumé des rôles ayant des niveaux de responsabilité de plus en plus élevés au sein de la Vérification, du Recouvrement des recettes et des Appels.
  • Mme Todesco est diplômée de l’Université Western Ontario. Elle est comptable agréée.
Item Added: Tue Apr 26, 2016 10:36 AM

John Ossowski

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
61471 $20.00 12 $75.00

Winning Bid Amount

$75.00

Deputy Commissioner, Canada Revenue Agency

  • On June 26, 2015, Prime Minister Stephen Harper announced the appointment of Mr. John Ossowski to the position of Deputy Commissioner of the Canada Revenue Agency, effective July 6, 2015.
  • Prior to this appointment, Mr. Ossowski was the Associate Deputy Minister of Public Safety since 2013. He has also held senior positions in the federal Public Service, notably, he served as Assistant Secretary, International Affairs, Security and Justice Sector, Treasury Board Secretariat from 2008 to 2013, and as Deputy Chief, Corporate Services, Communications Security Establishment Canada from 2005 to 2008.
  • Mr. Ossowski holds a Bachelor of Arts, Economics, from the University of Victoria.

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Commissaire délégué, l’Agence du revenu du Canada

  • Le 26 juin 2015, le premier ministre Stephen Harper a annoncé la nomination de John Ossowski à titre de commissaire délégué de l'Agence du revenu du Canada. M. Ossowski est entré en poste le 6 juillet 2015.
  • Avant sa nomination, M. Ossowski était sous-ministre délégué de la Sécurité publique depuis 2013. Il a également occupé des postes de direction au sein de la fonction publique fédérale. Il a notamment été secrétaire adjoint, Secteur des affaires internationales, de la sécurité et de la justice au Secrétariat du Conseil du Trésor, de 2008 à 2013, et chef adjoint, Direction des services de gestion, Centre de la sécurité des télécommunications Canada, de 2005 à 2008.
  • M. Ossowski détient un baccalauréat ès arts en économie de l'Université de Victoria.
Item Added: Sun Mar 20, 2016 05:59 PM

Josée Dussault

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
61465 $20.00 6 $37.50

Winning Bid Amount

$37.50

Director General, Assessment, Benefit, and Service Branch

  • Josée Dussault began her career in the public service in 1983 at the CRA.
  • Ms. Dussault has held several positions in business and programs lines, including the regional operations.
  • Ms. Dussault holds a Bachelor’s degree in Business Administration from the University of Ottawa. is a graduate of both the Management Trainee and Direxion Programs. In addition, she is a member of the board of directors of the Institute for Citizen-Centred Service.

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Directrice générale, Direction générale de cotisation, de prestation et de service

  • Josée Dussault a commencé sa carrière à la fonction publique en 1983  à l’ARC.
  • Mme Dussault  a occupé divers postes de direction dans les secteurs d’entreprise et de programmes, y compris aux opérations régionales.
  • Mme Dussault est titulaire d’un Baccalauréat en administration des affaires de l’Université d’Ottawa. Elle est une graduée du programme de stagiaire en gestion et du programme Direxion. Elle siège au conseil d’administration de l’Institut des citoyens axés sur le service.
Item Added: Sun Mar 20, 2016 05:55 PM

Louise Levonian

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
65727 $20.00 8 $71.00

Winning Bid Amount

$71.00

Senior Associate Deputy Minister of Employment and Social Development (ESDC) and Chief Operating Officer for Service Canada

  • Ms. Levonian began her career in the federal public service in 1990 with the Department of Transport. She joined ESDC in 2014 and previously held various positions at the Department of Finance, including Associate Deputy Minister.
  • Ms. Levonian holds a Master of Arts in Economics from Queen’s University; as well as a Bachelor of Arts in Economics from Carleton University.
  • Ms. Levonian is the Chair of the DM Sub-Committee on Public Service Engagement where she has helped shape the Blueprint 2020 exercise.

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Sous-ministre déléguée principale de l’Emploi et du Développement social  (EDSC) et chef de l’exploitation pour Service Canada

  • Mme Levonian a commencé sa carrière à la fonction publique fédérale en 1990, au ministère des Transports. Elle s’est joint à l’EDSC en 2014, après avoir occupé différents postes au ministère des Finances, y compris celui de sous-minister adjointe principale.
  • Mme Levonian a obtenu une maîtrise en économie de l’Université Queen’s, en plus d’un baccalauréat en économie de l’Université Carleton.
  • Mme Levonian est aussi présidente du Sous-comité sur la mobilisation de la fonction publique. Dans le cadre de cette fonction, elle a contribuée à façonner l’initiative Objectif 2020.
Item Added: Tue Apr 19, 2016 08:49 AM

Marco Cadorette

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
61478 $20.00 2 $40.00

Winning Bid Amount

$40.00

Director, Assessment, Benefit, and Service Branch 

  • Marco Cadorette joined the Canada Revenue Agency in June and has been a public servant for 20 years.
  • Mr. Cadorette holds a Bachelor Degree in Communication from the Université du Québec and a Bachelor Degree in French Studies from the Université de Montréal.
  • Mr. Cadorette is the Director of the Strategic Analysis and Reporting Division at the Taxpayer Services Directorate.

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Directeur, Direction générale de cotisation, de prestation et de service

  • Marco s’est joint à l’Agence du revenu du Canada en juin et fait partit de la fonction publique depuis 20 ans.
  • M. Cadorette a un Baccalauréat en Communication de L’Université du Québec, ainsi qu’un Baccalauréat en études française de l’Université de Montréal.
  • M. Cadorette est le directeur de la Division de l’analyse stratégique et de l’élaboration de rapports à la Direction dws services aux contribuables.
Item Added: Sun Mar 20, 2016 06:00 PM

Maureen Phelan

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
61480 $20.00 11 $110.00

Winning Bid Amount

$110.00

Assistant Commissioner, Pacific Region

  • My primary responsibilities are ensuring the effective delivery of programs in my region, on budget, through a staff of approximately 4,300.
  • “Authentic” networking is important to me because with an organization as vast as ours, it is impossible to know it all;  Effective networks enable us to connect with individuals who offer insights we don’t necessarily possess, and reciprocate of course.

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Sous-commissaire, Région du Pacifique

  • Mes responsabilités principales consistent à m’assurer d’une exécution efficace des programmes dans ma région, selon le budget prévu, avec un personnel comptant environ 4 300 employés.
  • Le réseautage « authentique » est important pour moi, parce qu’il est impossible, dans un organisme aussi vaste que le nôtre, d’en connaître tous les rouages; les réseaux efficaces nous permettent d’établir des liens avec des personnes qui nous offrent des idées que nous n’avons pas forcément, et réciproquement, bien sûr.
Item Added: Sun Mar 20, 2016 06:00 PM

Merlin Lapp

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
66385 $20.00 3 $50.00

Winning Bid Amount

$50.00

Director, Information Technology Branch

  • Merlin been working in the Federal Public Service since 1995 when he started as a database administrator in the IT branch here at the CRA. 
  • Mr. Lapp is currently the director of the Debt Management Analytics and Call Centre Solutions Division. 
  • M. Lapp enjoys collaborating with program stakeholders to design, implement and support automated solutions that enhance the productivity of CRA’s knowledge workers.

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Directeur, Direction générale de l’informatique

  • Merlin travaille à la fonction publique depuis 1995, alors qu’il était administrateur de base de donnée pour la Direction générale de l’informatique, ici même, à l’ARC. 
  • M. Lapp est présentement le directeur de la Division de l’analyse de la gestion des créances et des solutions des centres d’appels. 
  • M. Lapp aime collaborer avec les intervenants du programme afin d’élaborer, de mettre en œuvre et soutenir des solutions automatisées qui améliore la productivité des travailleurs du savoir.
Item Added: Tue Apr 26, 2016 10:35 AM

Micheal Snaauw

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
61473 $20.00 4 $37.50

Winning Bid Amount

$37.50

Assistant Commissioner, Collections and Verification Branch

  • Mr. Snaauw has worked in the public service since 1983.
  • Mr. Snaauw works with a fantastic team in Ottawa and the regions to make sure Canadians file their returns and pay their taxes. I spend a lot of time working with clients in other departments for whom we collect overdue student loans, EI overpayments, Customs and other debts. Innovation for me is “spark to flame”, and making ideas count!

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Sous-commissaire de la Direction générale des recouvrements et de la vérification

  • M. Snaauw travaille à la fonction publique depuis 1983.
  • M. Snaauw est entouré d’une équipe fantastique à Ottawa et des les régions, afin de s’assurer que les Canadiens produisent leurs déclarations d’impôts en plus de payer leurs impôts. Je passe beaucoup de temps à travailler auprès d’autre ministères pour lesquel nous recouvrons des prêts étudiant en souffrances, des trop-payés d’assurance-emploi, des douanes et d’autres dettes. L’Innovation représente pour moi « l’étincelle qui allume la flamme , et donner de la valeur aux idées!
Item Added: Sun Mar 20, 2016 05:59 PM

Mireille Éthier

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
66381 $20.00 9 $45.00

Winning Bid Amount

$45.00

Director General, Strategy and Integration Branch

  • Ms. Éthier has many years of experience in the federal public service, where she has occupied positions of increased seniority at both Finance Canada and the Canada Revenue Agency.
  • Ms. Éthier has been leading the innovation file at the Agency for over a year, with specialization in behavioural economics,  data analytics and change management.
  • Mireille believes that through established, cultivated networks we can harness diverse perspectives and expertise, challenge our thoughts and instincts, and ensure optimal results.

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Directrice générale, Direction générale de la stratégie et de l’intégration    

  • Mme Éthier a maintes années d’expérience à la fonction publique fédérale, où elle a occupé des postes de plus en plus élevés, tant au ministère des Finances Canada qu’à l’Agence du revenu du Canada.
  • Depuis plus d’un an, Mme Éthier dirige le dossier de l’innovation à l’Agence, surtout l’économie comportementale et l’analyse des données, et la gestion du changement.
  • Mireille croit qu’au moyen de réseaux établis et cultivés, nous pouvons mettre en valeur différentes perspectives et expertises, remettre en question nos croyances et notre instinct et assurer des résultats optimaux.
Item Added: Tue Apr 26, 2016 10:24 AM

Mireille Laroche

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
61474 $20.00 8 $72.00

Winning Bid Amount

$72.00

Assistant Commissioner, Appeals Branch

  • Prior to joining the Appeals Branch Mireille became Deputy Assistant Commissioner, Taxpayer Services and Debt Management Branch (TSDMB) renamed Collections and Verification Branch (CVB) April 1st, 2015, on September 15, 2014.
  • Mireille graduated with a Master of Arts degree in economics from Queen’s University and holds a Bachelor of social sciences with a specialization in economics and concentration in political science from the University of Ottawa.

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Sous-commissaire de la Direction générale des appels

  • Avant de se joindre à la Direction générale des appels, Mireille a été nommée au poste de sous-commissaire adjointe de la Direction générale des services aux contribuables et de la gestion des créances DGSCGC, renommé Direction générale des recouvrements et de la vérification DGRV le 1er avril 2015, le 15 septembre 2014.
  • Mireille est titulaire d’une maîtrise ès arts en économie de l'Université Queen et elle détient un baccalauréat en sciences sociales avec spécialisation en économie et une concentration en sciences politiques de l'Université d'Ottawa.
Item Added: Sun Mar 20, 2016 05:59 PM

Nathalie Dumais

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
61464 $20.00 4 $32.50

Winning Bid Amount

$32.50

Director General, Assessment, Benefit, and Service Branch

  • Nathalie Dumais joined the Canada Revenue Agency in 1993 as a management trainee. Since then, she has held various positions of increasing responsibility both in the Regions and at Headquarters.
  • Nathalie holds a Bachelors degree in Industrial Relations and a Masters in Business Administration (MBA) both from Laval University, as well as a Diploma in International Management from l'École nationale d'administration publique (ÉNAP)

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Directrice générale, Direction générale de cotisation, de prestation et de service

  • Nathalie Dumais est entrée au service de l'Agence du revenu du Canada en 1993 comme stagiaire en gestion; puis elle a occupé des postes de responsabilités croissantes au sein des régions et de l'Administration centrale.
  • Nathalie possède un baccalauréat en relations industrielles et une maîtrise en administration des affaires (MBA) de l'Université Laval, ainsi qu'un diplôme en gestion internationale de l'École nationale d'administration publique (ÉNAP).
Item Added: Sun Mar 20, 2016 05:55 PM

Nick Frate

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
61481 $20.00 5 $100.00

Winning Bid Amount

$100.00

Director, Human Resources Branch

  • Mr. Frate began his career in the federal public service in 2007 with the CRA. He is a proud public servant and social ‎leader that believes in engaging all employees in order to offer service excellence to all citizens.
  • Mr. Frate holds a Bachelor's degree from McGill University in Political Science and a Master's degree in Public Administration from Université du Québec. He is a recipient of the 2014 Public Service Award of Excellence and the host of the #LeadersGC Twitter Chat Series.

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Directeur, Direction générale des ressources humaines

  • Monsieur Frate a débuté sa carrière dans la fonction publique en 2007 avec l’ARC. Il est un fonctionnaire dévoué et un leader social qui croit fortement à l’implication de tous les employés afin d'offrir un service d'excellence à tous les citoyens.
  • Monsieur Frate est titulaire d'un baccalauréat de l'Université McGill en sciences politiques et d’une maîtrise en administration publique de l'Université du Québec. En outre, il est un lauréat du Prix d'excellence de la fonction publique 2014 et l’animateur de la série de discussions Twitter #LeadersGC. 

Item Added: Sun Mar 20, 2016 06:00 PM

Patrick Asselin

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
65724 $20.00 1 $25.00
no image

Winning Bid Amount

$25.00

Office Manager and Engagement Coordinator, Commissioner's Office

  • Mr. Asselin joined the Commissioner's Office from the Human Resoruces Branch where he held progressively more responsible positions since joining the Federal Public Service in 2006.
  • Prior to joining the Agency, Patrick gained valuable experience in the private and university sectors.
  • He holds a Bachelor's degree in Commerce from the University of Ottawa.

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Gestionnaire de bureau et coordonnateur des propositions d'engagement, Cabinet du commissaie

  • M. Asselin s’est joint au Cabinet du commissaire à partir de la Direction générale des ressources humaines où il a gravi les échelons en occupant des postes à responsabilités croissantes.  Il a joint la fonction publique fédérale en 2006.
  • Avant de se joindre à l'Agence, il a acquis une précieuse expérience dans les secteurs privé et universitaire.
  • Il est titulaire d'un baccalauréat en commerce de l'Université d'Ottawa.
Item Added: Tue Apr 19, 2016 08:48 AM

Roxanne Descôteaux

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
61472 $20.00 11 $70.00

Winning Bid Amount

$70.00

Director General, Human Resources Branch

  • On April 21, 2014, Ms. Roxanne Descôteaux was appointed to the position of Director General, Employment Programs Directorate, Human Resources Branch. Prior to this position, she was the Director of the East Central Ontario Tax Services Office in the Ontario Region since October 2011.

  • Ms. Descôteaux joined the Canada Revenue Agency (CRA) in 1980, where she began her career as an assessor at the Ottawa Tax Centre. She has held various management positions with increasing responsibilities in five different branches in addition to working in the Ontario Region.

  • A graduate of CRA's Middle Management Development Program (MMDP) as well as the Direxion Leadership Program, Roxanne also holds a Master's degree in Public Administration from l'École nationale de l'administration publique.

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Directrice générale, Direction des programmes d'emploi, Direction générale des ressources humaines

  • Le 21 avril 2014, Mme Roxanne Descôteaux a été nommée Directrice générale, Direction des programmes d'emploi, Direction générale des ressources humaines. Avant d'occuper ce poste, elle était directrice du Bureau des services fiscaux du Centre-est de l'Ontario depuis octobre 2011.
  • Mme Descôteaux s'est jointe à l'Agence du revenu du Canada (ARC) en 1980, où elle a entrepris sa carrière en tant qu'évaluatrice au Centre fiscal d'Ottawa. Elle a occupé plusieurs postes de gestion en assumant des responsabilités toujours croissantes dans cinq différentes directions générales, en plus d'avoir travaillé dans la région de l'Ontario.
  • Diplômée du Programme de perfectionnement des cadres intermédiaires (PPCI) de l'ARC et du Programme de leadership Direction, Mme Descôteaux possède également une maîtrise en administration publique de l'École nationale de l'administration publique.
Item Added: Sun Mar 20, 2016 05:59 PM

Sari Abdallah

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
61479 $20.00 2 $25.00

Winning Bid Amount

$25.00

Assistant Director, Human Resources Branch

  • Mr. Abdallah began his career in the federal public service in 2004 with the CRA. He has held various positions in corporate and program areas as well as regional operations.
  • Mr. Abdallah holds a Bachelor of Commerce, international management from the university of Ottawa.

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Directeur adjoint, Direction générale des ressources humaines

  • M. Abdallah a commencé sa carrière à la fonction publique en 2004. Il a occupé divers postes dans les secteurs d’entreprise et de programme, y compris aux opérations régionales.
  • M. Abdallah a un Baccalauréat en sciences commerciales, gestion internationale, de l’Université d’Ottawa.
Item Added: Sun Mar 20, 2016 06:00 PM

Sue Murray

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
65726 $20.00 6 $50.00

Winning Bid Amount

$50.00

Director, International, Large Business and Investigations Branch

  • Mrs. Murray is a Certified General Accountant who worked in industry for some time before beginning her career with the Canada Revenue Agency as an auditor at the Ottawa Tax Services Office in 1993. She subsequently held a series of progressively more senior positions within various sections of the Audit Division over the next thirteen years.
  • Mrs. Murray joined the Compliance Programs Branch in October 2009 and has led the Integrated Comprehensive Program Evaluation and the Continuous Program Integrity Review in the International and Large Business Directorate since that time.

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Directrice, Direction générale du secteur international, des grandes entreprises et des enquêtes

  • Mme Murray détient son titre comptable CGA et à débuter sa carrière avec l'Agence du revenu du Canada en tant que vérificatrice au Bureau des services fiscaux d'Ottawa en 1993 suite à une carrière dans le secteur privé. Elle a ensuite tenu une série de postes progressivement plus élevés au sein de diverses sections de la Division de vérification au cours des treize prochaines années.
  • Mme Murray a rejoint la Direction générale des programmes d'observation en octobre 2009 et a conduit l'évaluation intégré et approfondies des programmes. Dupuis ce temps, elle a conduit l’examen de l'intégrité du programme dans la Direction du secteur international et des grandes entreprises.
Item Added: Tue Apr 19, 2016 08:49 AM

Susan Gardner-Barclay

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
66593 $20.00 4 $75.00

Winning Bid Amount

$75.00

Assistant Commissioner and Chief Privacy Officer, Public Affairs Branch

  • Ms. Gardner‑Barclay began her public service career in 1985 in what is now known as Public Safety Canada, and then went on to enjoy – in her own words – “one of the most fascinating and diverse public service careers imaginable,” including key leadership roles with the Canada Revenue Agency (CRA), the Department of Fisheries and Oceans Canada and the Canadian Coast Guard, Health Canada and the Department of Justice Canada.
  • Since her appointment as Assistant Commissioner, PAB, and CRA’s first Chief Privacy Officer in October 2013, Ms. Gardner‑Barclay has been an exceptional contributor to the PAB and the Agency. Ms. Gardner‑Barclay always placed particular focus on building strong relationships between PAB and the branches and regions it serves, and in building a culture of service and excellence in her organization.

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Sous-commissaire et chef de la protection des renseignements personnels, Direction générale des affaires publiques

  • Mme Gardner‑Barclay a commencé sa carrière dans la fonction publique en 1985, dans ce qui est maintenant connu sous le nom de Sécurité publique Canada. Elle a ensuite profité – selon ses propres mots – « de l’une des carrières les plus fascinantes et diversifiées dans la fonction publique que l’on puisse imaginer », y compris des rôles de leadership clés à l’Agence du revenu du Canada (ARC), à Pêches et Océans Canada et à la Garde côtière canadienne, à Santé Canada et au ministère de la Justice.
  • Depuis sa nomination à titre de sous‑commissaire de la DGAP et de première chef de la protection des renseignements personnels de l’ARC en octobre 2013, Mme Gardner‑Barclay a effectué des contributions exceptionnelles à la DGAP et à l’Agence. Mme Gardner‑Barclay a toujours privilégié l’établissement de bonnes relations entre la DGAP et les directions générales et régions qu’elle sert, ainsi que l’établissement d’une culture de service et d’excellence dans son organisation.
Item Added: Thu Apr 28, 2016 09:25 PM

Vince Pranjivan

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
61476 $20.00 15 $200.00

Winning Bid Amount

$200.00

Assistant Commissioner, Ontario Region

  • Mr. Pranjivan began his career with the Canada Revenue Agency in 1981 as a payroll auditor.  Since that time, he has had the privilege of working across the country in a broad range of progressive positions at both the national and regional levels.
  • Mr. Pranjivan is a Chartered Professional Accountant (CPA) and Certified General Accountant (CGA), a graduate of the Government of Canada's highly acclaimed Accelerated Executive Development Program, and has a Master of Business Administration degree.

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Sous-commissaire, Région de l’Ontario

  • M. Pranjivan a commencé sa carrière à l'Agence du revenu du Canada comme vérificateur des feuilles de paye à Vancouver en 1981. Depuis ce temps, il a occupé de nombreux postes de cadre supérieur tant à l'échelle nationale que régionale.
  • M. Pranjivan est comptables professionnels agréés (CPA) et comptable général accrédité (CGA), il est diplômé du Programme de perfectionnement accéléré des cadres supérieurs du gouvernement du Canada, et il possède une maîtrise en administration des affaires.
Item Added: Sun Mar 20, 2016 05:59 PM

William Wong

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
61477 $20.00 5 $40.00

Winning Bid Amount

$40.00

Director, Assessment Benefit and Service Branch

  • Mr. Wong began his career in the federal public service in 2000 with the CRA. He has held various positions in Ontario Regional Operations, the Taxpayer Services and Debt Management Branch, Public Affairs Branch, Strategy and Integration Branch, and most recently the Assessment, Benefit, and Service Branch.
  • Mr. Wong is a graduate of the University of Western Ontario, CRA’s Middle Management Development Program, and was also a recipient of the CRA Award of Excellence 2012-2013.

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Directeur , Direction générale de cotisation, de prestation et de service

  • M. Wong a débuté sa carrière à la fonction publique en 2000, à l’ARC. Il a occupé différents postes notamment aux opérations régionales de l’Ontario, à la Direction générale des services aux contribuables et gestion des créances, à la Direction générale des affaires publiques, à la direction générale de la stratégie et de l’intégration, et, plus récemment, à la Direction générale de cotisation, de prestation et de service.
  • M. Wong est diplômé de l’Université Western Ontario, ainsi que du Programme de perfectionnement des cadres intermédiaires et il est un lauréat du prix d’excellence de l’ARC 2012-2013.
Item Added: Sun Mar 20, 2016 06:00 PM

Yves Giroux

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
66379 $20.00 4 $42.50

Winning Bid Amount

$42.50

Assistant Commissioner, Strategy and Integration Branch

  • Prior to joining the Canada Revenue Agency, Mr. Giroux held the position of Director of Operations in the Liaison Secretariat for Macroeconomic Policy at the Privy Council Office (PCO) from 2011 to 2015, where he provided advice to senior PCO officials and the Prime Minister on a wide range of topics, from fiscal and economic policies to financial sector and tax policy proposals. Prior to this, Mr. Giroux was the Senior Chief and then the Director of the Social Policy Division at the Department of Finance. Previously, Mr. Giroux worked in the Tax Policy Branch of the Department of Finance, as well as the PCO and Employment and Social Development Canada (ESDC). 
  • Mr. Giroux joined the public service through the Accelerated Economist Training Program in 1995. He holds a bachelor's degree and a Master's degree in Economics, both from the Université de Montréal.

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Sous-commissaire, Direction générale de la stratégie et de l’intégration

  • Avant de se joindre à l’Agence du revenu du Canada, M. Giroux a occupé de 2011 à 2015 le poste de directeur des opérations du Bureau du Conseil privé (BCP) où il offrait des conseils aux représentants principaux du BCP et au premier ministre sur différents sujets, dont les politiques fiscales et économiques, et les propositions liées au secteur financier et à la politique fiscale. Avant d’occuper ce poste, M. Giroux était le chef principal et ensuite le directeur de la Division de la politique sociale du ministère des Finances. Il a aussi travaillé à la Direction générale de la politique fiscale du ministère des Finances, au BCP et à Emploi et Développement social Canada (EDSC).
  • M. Giroux est entré au service de la fonction publique en 1995 par l’entremise du Programme de formation accélérée pour les économistes. Il détient un baccalauréat et une maîtrise en économie de l’Université de Montréal.
Item Added: Tue Apr 26, 2016 10:18 AM

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- Of Special Interest -

Anuj Joshi

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
61482 $20.00 2 $25.00

Winning Bid Amount

$25.00

Program Officer, Collections and Verification Branch

  • Anuj has been with the public service for 8 years.
  • Former co-chair of the LPRAB YPN & former CRA-YPN Member for LPRAB
  • Anuj strives to work with the leaders of today to build the new leaders of tomorrow.

“The Power of Networking. Building a network without Borders for the CRA.”

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Agent de programme, Direction générale des recouvrements et de la vérification

  • Anuj fait parti de la fonction publique depuis 8 ans.
  • Ancien coprésident du RJP de la DGPLAR et ancien membre du RJP de l’ARC pour la DGPLAR.
  • Anuj souhaite travailler avec les leaders d’aujourd’hui afin de faire parti des leaders de demain

« Le pouvoir du réseautage. Créer un réseau sans frontières pour l’ARC »

Item Added: Sun Mar 20, 2016 06:00 PM

Ashley Hillier

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
61485 $20.00 3 $30.00

Winning Bid Amount

$30.00

Senior Testing Analyst, Ottawa Technology Centre, Ontario Region

  • Ashley first joined the Public Service and most notably the CRA in August 2014. People would describe Ashley as an energetic, enthusiastic, dedicated young professional.
  • She is currently an A/Senior Testing Analyst with the Acceptance Testing Division at the Ottawa Technology Centre and is presently a student at Carleton University working towards completing her Honours degree with a double major in Economics and Political Science.
  • She became involved with the YPN in July 2015 and has since taken on the role as Co-Lead of the OTC-YPN. Ashley is always looking for more efficient ways to deliver products and services and aspires to improve and shape the future of the Canada Revenue Agency.

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Analyste des essais principale, Centre de technologie d’Ottawa, Région de l’Ontario

  • Ashley s’est joint à la fonction publique en août 2014. On décrit Ashley comme débordante d’énergie et d’enthousiasme, en plus d’être une jeune professionnelle dévouée.

  • Elle occupe présentement un poste d’Analyste des essais principale à la Division des Essais d’acceptation au Centre de technologie d’Ottawa, en plus d’étudier à l’Université Carleton afin d’obtenir son Baccalauréat spécialisé en Économiques et Science politique.

  • Elle participe au RJP depuis juillet 2015, et occupe le poste de coprésidente du RJP du CTO. Ashley toujours à la recherche de moyens plus efficaces d’offrir des produits et des services et souhaite améliorer et bâtir l’avenir de l’Agence du revenu du Canada.

Item Added: Sun Mar 20, 2016 06:01 PM

Brad Rebelo

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
61483 $20.00 2 $25.00

Winning Bid Amount

$25.00

Brad Rebelo, National Chair, CRA - Young Professionals Network

  • Brad began his career at the CRA as a student in 2011. He is currently a Senior Project Officer in the Financial Management Advisory Services Directorate, FAB.
  • Brad’s involvement with the Young Professionals Network (YPN) started in February 2012 as a general member and he gradually assumed more responsibility within the network until he became the Co-chair the Finance and Administration Branch's chapter of the CRA-YPN in September 2013 and the National Chair of the CRA-YPN in September 2015. Brad represents FAB on the CRA-YPN and is one of two YPN representatives on the Workforce Planning Advisory Committee.
  • In February 2012, he graduated from Carleton University with a Bachelor of Commerce, specializing in Accounting and Finance. Brad is also a Chartered Professional Accountant (CPA) and a Certified Management Accountant (CMA).

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Brad Rebelo, Président National, Réseau des jeunes professionnels de l'ARC

  • Brad a commencé sa carrière à l'ARC comme étudiant en 2011. Il est actuellement agent principal de projet à la Direction des services consultatifs en gestion financière, de la DGFA.
  • Sa participation au Réseau des jeunes professionnels (RJP) a débuté en février 2012 en tant que membre général, et il a graduellement assumé de plus en plus de responsabilités au sein du réseau jusqu'à ce qu'il devienne le coprésident du chapitre de la Direction générale des finances et de l'administration du RJP-ARC en septembre 2013 et le président national du RJP-ARC en septembre 2015. Brad représente la DGFA au RJP-ARC, et est l'un des deux représentants du RJP au Comité consultatif de la planification du milieu de travail.
  • En février 2012, il a obtenu un baccalauréat en commerce de l'Université Carleton, avec spécialisation en comptabilité et en finances. Brad est également un comptable professionnel agréé (CPA) et un comptable en management accrédité (CMA).
Item Added: Sun Mar 20, 2016 06:01 PM

Caitlin Parten

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
65732 $20.00 2 $21.00

Winning Bid Amount

$21.00

Caitlin Parten, Chair, Pacific Region Young Professionals Network

  • Caitlin started working for the CRA in 2012 after completing a Bachelor of Arts degree in Political Science and History at the University of Victoria. Since starting with CRA, she has held several positions over the past three years in and is currently working in Finance and Administration in the Vancouver Island Tax Service Office.
  • Caitlin has been co-chair of YPN in VITSO since April 2014, and became the Pacific Region Chair in October 2015. Caitlin is invested in helping create a workforce for the future that is strong, engaged and forward looking. Caitlin is excited for her new role as Pacific Region chair, and looks forward to the challenges and opportunities ahead.

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Caitlin Parten, présidente, Réseau des jeunes professionnels - Région du Pacifique

  • Caitlin a commencé sa carrière à l'ARC en 2012 après avoir obtenu son baccalauréat ès arts spécialisé en science politique et en histoire de l'Université de Victoria. Elle a occupé divers postes au cours des trois dernières années et travaille actuellement à la Direction générale des finances et de l'administration, dans le Bureau des services fiscaux de l'Île de Vancouver (BSFIV).
  • Caitlin assume le rôle de coprésidente du RJP du BSFIV depuis avril 2014 et est devenue la présidente de la région du Pacifique en octobre 2015. Caitlin s'est investi pour aider à créer un effectif qui est solide, engagé et axé sur l'avenir. En sa qualité de présidente de la région du Pacifique, Caitlin a bien hâte de relever les défis et de profiter des occasions qui s'offriront.
Item Added: Tue Apr 19, 2016 09:04 AM

Chris Timlin

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
61490 $20.00 1 $25.00

Winning Bid Amount

$25.00

Corporate Services Officer, Compliance Programs Branch

  • Chris began his career at the CRA as a student in 2006. While working with the CRA as a student, Chris acted as the Student Ambassador to Carleton University where he was responsible for‎ promoting the Agency and it's values to potential student hires. Upon graduation Chris was bridged-in as a full-time employee. He is currently a Senior Corporate Services Officer in the GST/HST Directorate, CPB.
  • Chris became a Co-chair of the CPB Young Professionals Network in March 2016. Since joining the CRA, Chris has experience working in both operational and project environments. Chris has worked on major projects including the Provincial Sales Tax Administration Reform (PSTAR), and Agency Transformation.

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Agent des services organisationnels, Direction générale des programmes d'observation (DGPO)

  • Chris a commencé sa carrière à l’ARC comme étudiant en 2006. Tout en travaillant à l’ARC en tant qu’étudiant, il agissait à titre d’embassadeur étudiant pour l’Université Carleton où il était responsable de promouvoir l’Agence et ses valeurs auprès des étudiants qui pourraient venir y travailler. Une fois qu’il a obtenu son diplôme, il fut intégré à titre d’employé à plein temps. Il est présentement un agent principal des services organisationnels à la Direction de la TPS/TVH, dans la Direction générale des programmes d’observation.
  • En Mars 2016, Chris est devenu un des Co-présidents du Réseau des jeunes professionnels. Depuis qu’il s’est joint à l’ARC, Chris a eu la chance de travailler dans des environnements de projets et des environnements opérationnels. Chris a travailler sur d’importants projets, tel que la Réforme de l'administration de la taxe de vente de provinciale (RATVP) et la transformation de l’Agence.
Item Added: Sun Mar 20, 2016 06:02 PM

Ivan Toshev

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
65731 $20.00 3 $35.00

Winning Bid Amount

$35.00

Programs Officer, Collection and Verification Branch

  • Ivan graduated from the University of Ottawa, Telfer School of Management, with a commerce degree. In 2008 he started working with the CRA as a student. Since then, he has worked in the OTC, IOTSO, ABSB, and is now working in the GST/HST Registration and Filing Compliance Section at CVB.
  • Ivan has been involved with the YPN since 2011, and is excited to take on the role of a CVB YPN chair.

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Agent de programme, Direction générale des recouvrements et de la vérification.

  • Ivan est diplômé de l’Université d’Ottawa, de l’école de gestion Tefler, avec un diplôme en sciences commerciales. En 2008, il s’est joint à l’ARC à titre d’étudiant. Depuis, il a travaillé au CTO,  au BSFIO et à la DGCPS et travaille maintenant  dans la section inscription de la TPS/TVH et observation en matière de production à la DGRV.
  • Ivan est actif au sein du RJP depuis 2001, et est bien heureux d’être le nouveau président du RJP à la DGRV.
Item Added: Tue Apr 19, 2016 09:04 AM

Jason Lawson

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
65728 $20.00 2 $100.00

Winning Bid Amount

$100.00

Chair, Strategy and Integration Branch Young Professionals Network

  • Jason began his career at CRA as a student in 2007 while completing his Joint Honours Bachelor of Social Sciences in Economics and Political science from the University of Ottawa. He was bridged to the Taxpayer Services & Debt Management Branch (TSDMB) in 2009 when he completed his studies.
  • He moved to the Strategy and Integration Branch in 2012 and has held various positions in the Intelligence, Statistics and Data Directorate (ISDD) since then. He is currently working as the Issues Manager and Executive Assistant to the Director General in ISDD.
  • Jason started his involvement in the YPN in 2011 and has been the Chair of the SIB YPN since October 2014 and represents SIB on the CRA YPN.

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Président, Réseau des jeunes professionnels - Direction générale de la stratégie et de l’intégration

  • Jason a commencé sa carrière à l’ARC comme étudiant en 2007 tout en terminant un baccalauréat en sciences sociales avec spécialisation double en économie et en sciences politiques de l’Université d’Ottawa. Il a été intégré à la Direction générale des services aux contribuables et de la gestion des créances (DGSCGC) en 2009 lorsqu’il a terminé ses études.
  • Il a été muté à la Direction générale de la stratégie et de l’intégration en 2012, et a occupé différents postes à la Direction de l’intelligence d’affaires, de la statistique et des données (DIASD) depuis. Il travaille actuellement comme gestionnaire des enjeux et comme adjoint exécutif au directeur général à la DIASD.
  • Jason a commencé sa participation au RJP en 2011, et occupe le rôle de président du RJP­DGSI depuis octobre 2014 et représente la DGSI dans le RJP-ARC.
Item Added: Tue Apr 19, 2016 09:02 AM

Ksenia Cheinman

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
61488 $20.00 3 $22.00

Winning Bid Amount

$22.00

Public Affairs Advisor, Public Affairs Branch (Pacific Region)

  • Has been with the public service for 3 years.
  • Is an information architect; advises the Agency Intranet Program and its internal clients on how to best structure their intranet content to optimize its findability, usability, and understandability.

#CRAconnEXionARC is: a great opportunity to learn about unique careers  across the Agency and to meet inspiring people who share common interests and passions.

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Conseillère aux affaires publiques, Direction générale des affaires publiques (Région du Pacifique)

  • Fait partie de la fonction publique depuis 3 ans.
  • Est une architecte de l’information; elle conseille le Programme intranet de l’Agence et ses clients à l’interne sur la façon de structurer leur contenu intranet et le rendre plus simple à trouver, à utiliser et à comprendre.

#CRAconnEXionARC est: une excellente occasion d’en apprendre davantage ausujet des carrières exceptionnelles à l’Agence, en plus de rencontrer des gens inspirants qui se rejoignent sur le plan des intérêts et des passions.

Item Added: Sun Mar 20, 2016 06:01 PM

Lisa Sullivan

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
66031 $20.00 2 $25.00

Winning Bid Amount

$25.00

Lisa Sullivan, National Coordinator for the CRA YPN

  • Lisa has a Bachelor of Arts degree in Law from Carleton University and has been working for the Canada Revenue Agency since 2003.  Since starting as an Administrative Assistant- Lisa has worked in Benefit Eligibility, Legislation and Partnerships, GST/HST Rebates Processing and Operational Transformation. As coordinator of the CRA-YPN, Lisa is the liaison between the networks and the National Champion.

  • Lisa is also the National Chair of the Federal Youth Network (FYN).  As chair of the FYN Lisa participates on several interdepartmental committees such as: the Council of the Network of Official Languages Champion; the Blueprint 2020 Engagement Champions and Coordinators of Functional Communities and the Committee of the Heads of Functional Communities. She has given workshops and Fed Talks on Networking, Employee Empowerment, Blueprint 2020, Social Leadership and Social Branding; presented at the Institute of Public Administration of Canada (IPAC) Leadership Summit, Canada Public Sector Excellence Network Conference, and the University of Ottawa Public Policy Conference.

  • Lisa is also a proud member of the #LeadersGC team which hosts monthly Twitter Chats with senior leaders in government on a variety of topics.

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Lisa Sullivan, coordinatrice nationale du RJP-ARC

  • Lisa détient un baccalauréat en droit de l’Université de Carleton et elle a travaillé dans de divers postes à l’Agence du revenu du Canada depuis 2003. Depuis le commencement de sa carrière comme adjointe administrative, Lisa a travaillé dans des sections concernant l'admissibilité des prestations, la législation, les remboursements de TPS/TVH et la transformation opérationnelle. Dans sa poste de coordinatrice du RJP-ARC,  Lisa est la conduite entre les réseaux et le champion national.
  • Lisa est aussi la présidente du réseau des jeunes fonctionnaires fédéraux (RJFF). Dans son rôle, elle participe sur plusieurs comités interministériels comme le Conseil du Réseau des champions des langues officielles, les Champions de la mobilisation pour Objectif 2020 et des coordonnateurs des communautés horizontales et les Chefs des collectivités fonctionnelles. Elle a présenté sur plusieurs sujets : le réseautage, l’autonomisation des employés, l’Objectif 2020, le leadership et l'image de marque sociale; elle a présenté au sommet de l’Institut d’administration publique du Canada (IAPC) sur le leadership, à la conférence du Réseau d'excellence du Canada dans le secteur public et la conférence sur les politiques publique a l’université d’Ottawa.
  • Lisa est aussi un membre de l’équipe #LeadersGC qui accueille mensuellement des hauts dirigeants au sein du gouvernement pour gazouiller sur des sujets variés.

Item Added: Thu Apr 21, 2016 04:39 PM

Marie-Julie Tremblay

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
61486 $20.00 1 $25.00

Winning Bid Amount

$25.00

Learning Officer, Human Resources Branch

  • Marie Julie began her career at the CRA in 2007. She is a Learning Officer at the Learning and Development Directorate in the Human Resources Branch.
  • She has a Bachelor’s degree in French Studies from the Université de Sherbrooke in French Professional Writing and Translation.
  • One of the things she truly appreciates from mentoring, is the opportunity to discuss with creative and motivated people who aspire to greatness at every level.

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Agente en apprentissage, Direction générale des ressources humaines

  • Marie Julie a commencé sa carrière à L’ARC en 2007. Elle est agente en apprentissage à la Direction de l’apprentissage et du perfectionnement, de la Direction générale des ressources humaines.
  • Elle a un baccalauréat de l’Université de Sherbrooke en Rédaction et Traduction.
  • Ce qu’elle apprécie du mentorat, c’est la chance de discuter avec des gens créatifs et motivés qui visent l’excellence à tous les niveaux.
Item Added: Sun Mar 20, 2016 06:01 PM

Meenakshi Sharma-Vadnais

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
61489 $20.00 2 $25.00

Winning Bid Amount

$25.00

Business Analyst, Collections & Verification Branch

  • Meenakshi was employed as an undergraduate student by the CRA in 2007. In 2011, Meenakshi graduated from Carleton University with an Honours Bachelor of Arts degree with a major in Economics and a minor in Business.
  • Currently, she is working with the Technology and Business Intelligence Directorate (TABI) with the newly named Collections & Verification Branch (CVB). Meenakshi joined the Young Professionals Network (YPN) with TSDMB (the new CVB) in October 2012, and was then given the opportunity to be the chair of the network in June 2013.
  • Meenakshi is a strong believer that change is important and has a genuine interest related to the demography of young professionals not only within the branch, but wider within the Agency. Her experience thus far with the Agency has been positive, knowledgeable, and enticing.

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Analyste d’affaires, Direction générale des recouvrements et de la vérification

  • Meenakshi Sharma est entrée au service de l’ARC comme étudiante de premier cycle en 2007. En 2011, Meenakshi a reçu un baccalauréat ès arts spécialisé de l’Université Carleton avec une majeure en économie et une mineure en affaires.
  • Elle travaille actuellement à la Direction de la technologie et des renseignements d’entreprise (DTRE) qui fait partie de la nouvellement renommée « Direction générale des recouvrements et de la vérification » (DGRV). Meenakshi s’est jointe au Réseau des jeunes professionnels (RJP) dans la DGSCGC (la nouvelle DGRV) en octobre 2012, et a alors reçu la possibilité d’occuper le poste de présidente du réseau en juin 2013.
  • Meenakshi croit fermement que le changement est important et elle s’intéresse véritablement à la démographie des jeunes professionnels non seulement au sein de la direction générale, mais encore plus largement au sein de l’Agence. Son expérience à ce jour à l’Agence s’est avérée positive, incitative, et riche en connaissances.
Item Added: Sun Mar 20, 2016 06:02 PM

Paul Galiba

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
65730 $20.00 1 $20.00

Winning Bid Amount

$20.00

Collection Officer, Quebec Region

  • Has been with the public service for 1.5 years. Working together for better outcomes.

#CRAconnEXionsARC is: Everybody connecting at all levels ensures success and opportunities for all.

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Agent de recouvrement, Région du Québec

  • Fait partie de la fonction publique depuis 1 an ½. Collaborer pour obtenir de meilleurs résultats.

#CRAconnEXionsARC est: Que tous les employés connectent à tous les niveau afin que tous aient la chance d’assurer leur succès.

Item Added: Tue Apr 19, 2016 09:03 AM

Stéphanie Vinette

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
65729 $20.00 2 $40.00

Winning Bid Amount

$40.00

Human Resources Advisor, Human Resources Branch

  • Has been with the public service for 8 years.
  • She is a very energetic person that enjoys tackling new projects and initiatives head on.

#CRAconnEXionsARC: enables me to use my organization skills to deliver quality products and services.

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Conseillère en ressources humaines, Direction générale des ressources humaines

  • Fait partie de la fonction publique depuis 8 ans.
  • Débordante d’énergie, elle aime mener de front les nouveaux projets et les nouvelles initiatives.

#CRAconnEXionsARC: me permet de me servir de mes compétences en organisation afin de réaliser des produits et des services de qualité.

Item Added: Tue Apr 19, 2016 09:03 AM

Tania Louisseize

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
61484 $20.00 3 $30.00

Winning Bid Amount

$30.00

Manager, National Recognition Program, Human Resources Branch

  • Has been with the public service since September 2002.
  • A dedicated mother by night, a bilingual public servant by day, a catalyst for change and a #CRAOnboarding advocate.

Employees across the agency need #CRAconnEXionsARC. Connecting at every level for one evening provides endless  future opportunities for all.

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Gestionnaire, Programme national de reconnaissance, Direction générale des ressources humaines

  • Fait partie de la fonction publique depuis septembre 2002.
  • Une mère dévouée de soir, une fonctionnaire bilingue de jour, elle est aussi catalyseur de changement et une des porte-paroles de #CRAOnboardingARC.

Tous les employés de l’agence ont besoin de #CRAconnEXionsARC. Une soirée de connections à tous les niveaux peut être une source illimitées d'occasions pour l'avenir.

Item Added: Sun Mar 20, 2016 06:01 PM

Tyler Levesque

Item ID Starting Bid Bids Current Bid
61487 $20.00 5 $45.00

Winning Bid Amount

$45.00

Training and Methodology Officer, Ottawa Technology Center, Ontario Region

  • Has been with the public service since October 2012.
  • Is a dedicated public servant promoting a positive working environment. Helps to educate current public servants as well as new hires for ATD at the #OttawaTC.

#CRAconnEXionsARC: This is a spectacular opportunity to meet, collaborate, and to make new friends in the Canada Revenue Agency.

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Agent de formation et de méthodologie, Centre de technologie d’Ottawa, Région de l’Ontario

  • Fait partie de la fonction publique depuis octobre 2012.
  • Est un fonctionnaire dévoué qui fait la promotion des environnements de travail positif. Aide à la formation des fonctionnaires d’expérience ainsi que des nouveaux employés de la Division des essais d’acceptation au #CTOttawa.

#CRAconnEXionsARC: Il s’agit d’une occasion spectaculaire pour faire de nouvelles rencontres en plus de collaborer et se lier d’amitié avec des collègues de l’Agence du revenu du Canada.

Item Added: Sun Mar 20, 2016 06:01 PM